Klachtenroute & conflicthantering
15 april 2024
om
09:30
Huis van Onderwijs, zaal 3
, Elisabethhof 17
, Leiderdorp
Klachtenroute, conflicthantering en oefenen met het voeren van gesprekken
Vertrouwenspersonen bieden een luisterend oor bij klachten en geven advies en ondersteuning. Soms met verstrekkende gevolgen, zowel voor individuen als voor de gehele onderwijsinstelling. Het omgaan met klachten is een complexe taak. Daarom is professionalisering van vertrouwenspersonen van groot belang. De interne vertrouwenspersoon is eerste aanspreekpunt en verzorgt de eerste opvang. Om op een goede wijze om te kunnen gaan met klachten zijn verschillende (gespreks)vaardigheden nodig. Deze training helpt vertrouwenspersonen om zich verder te verdiepen in de klachtenregeling en vaardigheden die nodig zijn voor een goede taakuitoefening te versterken.
Datum: 15 april 2024
Tijd: 09:30 tot 17:00 uur
Onderwerpen: Klachtenroute, conflicthantering en oefenen met het voeren van gesprekken.
Locatie: Huis van het Onderwijs, zaal 3
Doelgroep: Intern Vertrouwenspersonen.
Trainster: Patricia Ohlsen
Kosten: Gratis voor PROO-medewerkers